Wednesday 14 December 2011

Ta perlu kodd bergaduh disebabkan lelaki .


Heyy . Opss . Assalamualaikum :) . Nmpk pict tuhh ? Ta nmpk memey bute aa . Yg diblurkan tuhh tidak berkenanaan . Okayy .  Mierq dgr sini . Aku ta na pown lha at balak kauu tuh , handsome sngt ke ? Kalau kauu ta na balak kau tuh melayan . Kauuu suro aa dy de-acctive sume acc fb . Skype . YM . Twiter dan sewaktu dengan nya . Setakat memb rilex aa tuhh . Korang bru cple belum kawen . Yakin sangat ke jodoh kauu dng dy ? Mase kau ckp "kauu da lame bersabar dng aku " then aku tnye "aku buad ap ?"  kauu senyap . Pastu mule lah na kutok2 aku dalam blog . Ta puas hati ckp depan2 . Ta perlu lha memburuk kn org dalam blog . Nnt aku buad terok dari kauu . Nakk ? Come on lahh . Jgn jd perempuan murahan . Hanya perempuan murahan n ta laku je yg gaduh sebab laki .


See ? Balak kauu yg ajak . Kauu salah kn dy . Ta perlu na mengata aku dalam blog . Meyh sni cakapp depan2 .


Mierqqq . Belum tentu aku senyum lebar aku happy . Sume org mampu senyum untuk tutup rase sedeyh n saked hati .
Pict num 3 . Ta beragak na pnggl aku SIE BODOH . Kauu cerdik sngt ke ? Exam dapat 8A da ke ? Serious malas na gaduh sebab laki . Aku dng dy takde papew pown . Just kawan . Nmpk ta ? KAWANNNN je . Be ur self okayy ? Ta payah lha kauu upah orix tuhh suro sound2 aku . Kauu pkir aku ta cam suara dy ? Care tulisan dy pown aku cam lahh . Okayy . Malas na cite bnyk . Ta na balak kau melayan . Kauu perap je dy dalam blek . Mangga dy dng kunci yg besa skali . Kbyeeeee
Thankssss :)

No comments:

Post a Comment

Penat saya menulis, comment lah siked, satu pown jd lah :)